نحوه استفاده از کد تخفیف انتشارات جنگل : 

بدون وارد کردن کد تخفیف انتشارات جنگل می توانید از 50% تخفیف خرید کتاب از انتشارات جنگل بهره مند شوید. جهت کسب تخفیف کد را کپی کنید و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت تخفیف هات برای شما اعمال شود.

درباره انتشارات جنگل :

انتشارات جنگل یک مجتمع بین المللی خصوصی در زمینه چاپ و نشر کتاب های زبان و حقوقی است. تمام هم و غم ما تولید جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات با نازلترین قیمت می باشد. اینجا تیم 500 نفره انتشارات جنگل در تکاپو هستند تا محصولی در خور شما عزیزان تولید کنند. کیفیت، یکی از مهمترین اِلمان های ماست پس در همین راستا ما از به روز ترین دستگاه های چاپ و صحافی استفاده می کنیم تا محصولاتمان بیشترین میزان کیفیت را داشته باشند. بسیاری از هم میهنان ما به کتاب های به روزی که در اقصی نقاط جهان چاپ می شود دسترسی ندارد، ما این فرصت را فراهم کرده ایم تا جدید ترین و پرفروشترین کتاب های چاپ شده در زمینه های مختلفی چون آموزش زبان های خارجی، رمان، موفقیت، بیزینس، زبان آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، و فرهنگ لغت را در اختیار تمام همراهان انتشارات جنگل قرار دهیم.

برای دریافت تخفیف ها و کد های بیشتر در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف تکنولایف، کد تخفیف گاج مارکت کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.