x تبلیغات
با سایت اینترنتی تخفیف هات در هر حوزه ای تخفیف بگیرید.

ردپای مثبت فروشگاه اینترنتی در سوشال و سایر سایت های خبری-خرید امن

 ردپای مثبت فروشگاه اینترنتی در سوشال و سایر سایت های خبری

همه ما می دانیم امروزه یکی از پر مخاطب ترین و جذاب ترین فضا ها در اینترنت سوشال، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی می باشد. چون در شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و ... در کنار گذراندن اوقات فراغت می توان کسب درآمد کرد. به همین علت محبوبیت این فضا امروزه به قدری در بین عموم مردم زیاد شده که با یک نگاه متوجه حجم زیاد پیج های کسب و کار موجود در اینستاگرام و ... خواهید شد.
حتی شما می توانید قبل از خرید محصول مد نظرتان در مورد بازخورد آن سایت در شبکه های اجتماعی تحقیق کنید تا متوجه محبوبیت و امن بودن آن شوید. در حقیقت اگر یک سایت در سوشال و سایر سایت های خبری رد پای مثبتی از خود بر جای گذاشته باشد بهتر دیده می شود و افراد بیشتری از امن بودن سایت شان مطمعن می شوند.

 

جدیدترین کد تخفیف هایی که منتظرش هستید.
به دنبال کد تخفیف اسنپ شاپ رایگان هستید؟ پیشنهاد ما به شما نگاهی به سایت تخفیف هات می باشد.

آموزش نصب کرفس در تخفیف هات

  برای آموزش نصب کرفس کافیست وارد سایت کرفس شده و روی نصب اپلیکیشن کرفس کلیک کنید تا به صفحه ای منتقل شوید. همان طور که در آن مشاهده می کنیم کرفس برای کاربران خود هم اپلیکیشن کالری شمار و هم اپلیکیشن دریافت رژیم را طراحی کرده است. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های نصب مانند بازار یا سیب اپ به راحتی در عرض چند دقیقه اپلیکیشن های کرفس را در گوشی های ایفون و اندروید خود خواهید داشت.

کد تخفیف های مختلف در حوزه های غذا، دارو و ... در تخفیف هات
آموزش استفاده از برنامه کالری شمار کرفس در وبلاگ های تخفیف هات

بررسی و راهنمای سفارش از اسنپ دکتر

 راهنمای سفارش از اسنپ دکتر

پس از کلیک شما بر روی حوزه بیماری خود وارد صفحه ای همانند عکس پایین می شوید که چندین دکتر در اختیار شما قرار داده شده است. قبل از بررسی و کلیک بر روی گزینه دریافت مشاوره از دکتر مد نظرتان می خواهیم به فیلتر های موجود در سمت راست صفحه که سایت اسنپ دکتر برای شما قرار داده است بپردازیم. در قسمت اول این باکس فیلتری برای انتخاب نحوه مشاوره تان قرار داده شده است پس از انتخاب مشاوره تلفنی یا متنی نوبت به موضوع مشاوره می رسد.
در حقیقت شما در ابتدای ورود به این صفحه دکتر های مختلفی در موضوعات مختلف را مشاهده کردید اما با فیلتر کردن روی موضوع دلخواه تان یا نحوه مشاوره محبوبتان فقط لیست دکتر های این حوزه را مشاهده خواهید کرد. نتیجه استفاده از باکس سمت راست صفحه صرفه جویی در وقت تان خواهد بود.
جدیدترین و به روز ترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات
آموزش استفاده از برنامه کالری شمار کرفس با کمک سایت اینترنتی تخفیف هات

 

اشنایی و بررسی نحوه استفاده کد تخفیف ایران کتاب

  نحوه استفاده کد تخفیف ایران کتاب

تا به اینجا در مورد نحوه خرید از ایران کتاب و ویژگی ها و مزایای سایت های اینترنتی صحبت کردیم. در ابتدای صحبت ها گقته شد که اینترنت به کلی سبک زندگی ما انسان ها را عوض کرده و به سمت تکنولوژی سوق داده شده ایم. حتی گفته شد که سایت ایران کتاب برای رفاه حال کاربران خود و جذب کاربران بیشتر در سایت خود اقدام به ارائه کد های تخفیفی کرده است اما سوال اینجاست که چگونه کد تخفیف ایران کتاب را دریافت کنیم؟
درباره مجید حسینی نژاد چه چیز هایی می دانید؟
بهترین کد تخفیف فیدیبو و ... به صورت رایگان در سایت تخفیف هات برای شما
به دنبال کد تخفیف انتشارات صدرا تست شده هستید؟

آموزش نصب اسنپ فود در تلفن های همراه با تخفیف هات

 آموزش نصب اسنپ فود در تلفن های همراه

اگر می خواهید از ارسال قهوه داغ یا یک صبحانه مفصل به محل کارتان لذت ببرید و در اون حال دسترسی به لپ تاپ ندارید هیچ نگرانی نداشته باشید چون اسنپ فود با ساخت اپلیکیشن خود همواره برای رفاه و راحتی عزیزان خود تلاش های بسیاری کرده است. شما با دانلود اپلیکیشن اسنپ فود راحتی را بیشتر از آن چیزی که هست تجربه خواهید کرد.
برای آموزش نصب اسنپ فود و نحوه خرید از اسنپ فود در تلفن همراه های خود و داشتن خیالی آسوده باید وارد سایت اسنپ فود شوید. با کمی گشت و گذار در قسمت ها پایین سایت گزینه ای همانند عکس پایین برای شما گذاشته شده است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید هم با وارد کردن شماره موبایلتان می توانید اپلیکیشن اسنپ فود را در گوشی های خود داشته باشید هم با کلیک بر روی یکی از گزینه ها مانند گوگل پلی که روش اول را برای راحتی بیشتر به شما توصیه می کنیم.
 
به دنبال کد تخفیف باسلام رایگان هستید؟
تخفیف های جذاب و بارونکردنی در سایت تخفیف هات
بهترین و جذاب ترین کد تخفیف سوپر مارکت و سایر برند ها در تخفیف هات

نحوه استفاده کد تخفیف اسنپ مارکت-تخفیفهات

 نحوه استفاده کد تخفیف اسنپ مارکت

در اخر با توصیف هایی که شد خیلی از افراد سوالی با عنوان نحوه استفاده کد تخفیف اسنپ مارکت چگونه است در ذهنشان به وجود آمده است. باید گفت که با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن به وجود آمدن سایت های اینترنتی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان و تست شده مانند تخفیف هات فعالیت می کنند پیدا کردن جواب سوالتان سخت نیست. شما با دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت از این سایت ها در مرحله اخر خرید خود که به صفحه اطلاعات تکمیلی و درگاه پرداخت منتقل می شوید با وارد کردن کد تخفیف در کادر مورد نظر مبلغی از هزینه اصلی تان کم می شود و چی از این بهتر؟
بهترین کد تخفیف ایسام در تخفیف هات
تخفیف های رایگان و به روز در تخفیف هات
بهترین کد تخفیف اسنپ مارکت در سایت انلاین تخفیف هات منتظر شماست.

راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان-تخفیف هات

 راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان

برای راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان ممکن با مطالعه نحوه خرید آنلاین کتاب از طاقچه و روش های آن در ابتدا می توانید کتاب الکترونیکی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب و شنیدن نمونه با کلیک بر روی خرید کنید وارد صفحه ای مطابق عکس پایین می شوید. همان طور که نمایان است پس از مشاهده قیمت کتاب با کلیک بر روی پرداخت الکترونیکی می توانید از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.
کد تخفیف گاج مارکت ارزان در تخفیف هات
کلاس های کلاسینو چگونه است؟
به دنبال کد تخفیف ایده بوک هستید؟ پس تخفیف هات برای چیست؟
 

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا با سایت تخفیف هات

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا

همه ما می دانیم که خرید کردن حس خوبی به آدم می دهد اما برای خیلی از افراد شاغل یا دانشجو که وقت سر خاراندن هم ندارند به یک چالش تبدیل شده است. تازه در بیشتر اوقات باید به دنبال اقلام سوپرمارکتی خود ساعت ها بگردیم و در اخر محصول خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد. سایت اکالا با پشتیبانی و بهره گیری از بهترین فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای کشور توانسته است بستر مناسبی برای خرید های سوپر مارکتی فراهم آورد و با خرید از اکالا از کیفیت اقلام موجود در این فروشگاه نگرانی نداشته باشیم. سایت اینترنتی اکالا در بیشتر شهر های ایران شعبه دارد تا در هر نقطه از کشور که هستید به اکالا دسترسی داشته باشید. همچنین این سایت برای جلب رضایت کاربران خود اقدام به ارائه کد تخفیف کرده و فقط کافیست نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا را بلد باشید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.
کد تخفیف ایسام رایگان و تست شده می خواین؟
به نظر شما اسنپ مارکت یا افق کوروش؟ کدوم بهتره؟
بهترین کد تخفیف باسلام در سایت تخفیف هات

نحوه استفاده کد تخفیف ایسام و دریافت تخفیف های ویژه

 نحوه استفاده کد تخفیف ایسام و دریافت تخفیف های ویژه

در اخر با توصیف هایی که درباره نحوه خرید از ایسام شد نوبت به نحوه استفاده کد تخفیف ایسام می رسد. وقتی اسم کد تخفیف وسط باشد همه ما هیجان زده می شویم چرا؟ چون هیچ کس از گرفتن تخفیف بدش نمی آید و حتی وقتی حضوری اقدام به خرید یک کالا می کنیم پیش آمده که حتی چند دقیقه با فروشنده برای گرفتن کمی تخفیف بحث می کنیم. در خرید اینترنتی این موضوع باز هم صدق می کند در اصل ما با تهیه کد تخفیف از سایت های اینترنتی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان و تست شده مانند تخفیف هات فعالیت می کنند اقدام به گرفتن تخفیف می کنیم. برای مثال شما با مراجعه به سایت اینترنتی تخفیف هات و سرچ کردن ایسام شاهد چندین کد تخفیف می باشید.
 
در تخفیف هات پس از بررسی و انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شوید. در این صفحه همان طور که مشاهده می کنید نحوه استفاده از کد تخفیف همراه با خود کد برای شما فراهم شده است. با کلیک بر روی گزینه کپی کد تخفیف فوق در کلیپبورد شما کپی می شود که در اخر با کلیک بر روی گزینه خرید کنید به سایت ایسام برای خرید منتقل می شوید.
به دنبال کد تخفیف باسلام هستید؟
دوست دارید بدانید نحوه خرید از اسنپ شاپ چگونه است؟
برای دریافت کد تخفیف خانومی و ... کافیست سری به سایت تخفیف هات بزنید.

ژانر های جذاب فیلم های جنگی، فیلم های کماندویی آمریکایی در تخفیف هات

 ژانر های جذاب فیلم های جنگی، فیلم های کماندویی آمریکایی

محصولات فیلم جنگی امریکایی، اکثرا به علت وجود سناریو های متعدد در جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، نبرد عراق و افغانستان، به این سمت و سو ها گرایش دارند. بهترین فیلم جنگی در این موارد گاه رشادت های افسران آمریکایی در مقابل حملات سهمگین آلمان های نازی در جنگ جهانی دوم، در بعضی مواقع کشته شدن بی رحمانه سربازان در جنگ ویتنام، و ... را به تصویر می کشد. کشور های اروپایی به دلیل درگیری بیشتر در جنگ جهانی اول، بهترین فیلم های جنگی تاریخی را در مورد این دوره می سازند. حوادث تاریخی یک جنگ از نگاه هر فیلم ساز با توجه به خسارات روحی و جسمی وارده به ملتی که درباره شان سخن می گوید ممکن است به نوع خاصی بازگو شود و این یکی از عوامل مهمو موثر در موفقیت فیلم به عنوان بهترین فیلم جنگی چه در گیشه و چه از نگاه منتقدین خواهد بود.
به دنبال کد تخفیف تکنولایف رایگان هستید؟
خرید اشتراک فیلم در زمانی کوتاه 
برای دریافت تخفیف سینما و کد تخفیف های متنوع دیگر کافیست سری به سایت تخفیف هات بزنید.

کدام وب سایت ها برای خدمات آفلاین، تخفیف ارائه می دهند؟ سایت تخفیف هات

 کدام وب سایت ها برای خدمات آفلاین، تخفیف ارائه می دهند؟

از میان وب سایت هایی که خدمات تخفیف ارائه می دهند و ما در این مقاله آن ها را بررسی کردیم تنها دو پلتفرم هستند که خدمات تخفیف گروهی ارائه می دهند. از این وب سایت ها می توانید برای رستوران ها، شهربازی، استخر، آرایشگاه ها و تمامی خدمات آفلاین تخفیف بگیرید.وب سایت هایی که در ادامه نام می بریم همان دو وب سایتی هستند که برای خدمات آفلاین، تخفیف ارائه می دهند:
 
 نت برگ
 تخفیفان
درباره عیلرضا صادقیان موسس نت برگ
بهترین کد تخفیف ها را در تخفیف هات پیدا کنید.
به دنبال کد تخفیف خانومی هستید؟ پس تخفیف هات برای چیست؟

فرمول پس انداز چیست؟

 فرمول پس انداز:

در واقع فرمول واحدی برای ذخیره ی پول وجود ندارد اما لازم است که هر کسی فرمول پس انداز برای خود داشته باشد. در برخی از کتاب ها نوشته شده است که ماهانه 10 الی 20 درصد از درآمد خود را کنار بگذارید. در واقع گفته اند که اگر این کار شما را ثروتمند نکند، قطعا به استقلال مالی می رساند. برخی از کارشناسان نیز گفته اند که اگر میزان پولی که کنار می گذارید کمتر از 10 درصد باشد شما در آینده حتما دچار مشکلات مالی می شوید.
 
یک فرمول پس انداز دیگر نیز وجود دارد که به فرمول یک در صد معروف می باشد. در واقع یک در صد از درآمد ماهانه مقداری است که قابل کنترل می باشد و مقداری است که همه ی افراد می توانند آن را کنار بگذارند. با همین میزان کم شما یاد می گیرید که پس انداز کنید و با 99 درصد از درآمدتان زندگی کنید. شما می توانید مبالغ کنار گذاشته شده را درون قلک و یا بانک نگهداری کنید. پس از مدتی شما دو در صد از درآمد خود را کنار بگذارید و با 98 در صد از درآمدتان زندگی کنید. با همین شیوه هر بار یک درصد به پس انداز خود اضافه کنید. در طولانی مدت شاهد این خواهید بود که مبلغ قابل ملاحظه ای را ذخیره کرده اید.
 
شما با داشتن ذخیره ی مالی زندگی مستقلی را خواهید داشت و برای مخارج خود هوشمندانه و عاقلانه تصمیم خواهید گرفت. همچنین از میران بدهی هایتان نیز کم می شود و شاید با این روش هرگز دیگر به کسی بدهکار نشوید و اندوخته ی مالیتان جوابگوی هزینه های شما باشد.
درباره  محمدرضا فرحی بنیان گذار بیمه بازار
بهترین تخفیف ها در سایت تخفیف هات منتظر شماست
به دنبال کد تخفیف اسنپ تریپ هستید؟

ایده های تخفیف چیست؟

ایده های تخفیف:
همانطور که بررسی کردیم تخفیف سود را افزایش می دهد، مشتری های جدیدی را جذب می کند، سهم بازار را افزایش می دهد و ویژگی های مثبت زیادی برای فروش دارد. از این رو برای بهره مندی از تأثیرات مثبت تخفیف لازم است که ایده های تخفیف را نیز بشناسید. در ادامه برخی از ایده های تخفیف که بسیار مؤثر هستند را نام می بریم:
 
 تخفیف را برای همه ی محصولات در نظر نگیرید و به محصولات جداگانه تخفیف بدهید.
 زمان تخفیف را به شدت محدود کنید.
 تخفیف ها را با مناسبت ها ترکیب کنید.
 از تخفیف های متعدد پرهیز کنید.
 در خرید بعدی تخفیف بدهید.
با این ایده ها برای تخفیف می توانید فروش خود را تا حد زیادی بالا ببرید.
به دنبال تخفیف های لحظه آخری هستید؟
کد تخفیف دیجی کالا رایگان و تست شده می خواهید؟
برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت و ... پیشنهاد ما به شما سایت تخفیف هات است.

Wrong Turn: The Foundation از بهترین فیلم های ترسناک آدمخواری-تخفیفهات

  Wrong Turn: The Foundation از بهترین فیلم های ترسناک آدمخواری:

قطعا فیلم Wrong Turn: The Foundation یکی از بهترین فیلم های ترسناک آدمخواری سال 2022 است. این فیلم به کارگردانی Mike P. Nelson ساخته شده است و هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار این فیلم در دسترس نمی باشد. این فیلم در مورد گروهی دوستانه است که تصمیم دارند به مسیر پیاده روی آپالاچین بروند. این گروه دوستانه در مسیر خود با گروهی که صد ها سال است ساکن کوه های آن منطقه هستند روبرو می شوند. این فیلم از مجموعه فیلم های پیج اشتباه است که داستان خانواده ای آدم خوار را روایت می کند که انسان ها را شکار را می کنند و آن ها را به روش های وحشیانه به قتل می رسانند. از بازیگران این فیلم می توانیم از چینی ماررو، والری جین پارکر، شارلوت وگا، متیو موداین و اما دومان نام برد.
 
تاریخ انتشار: مشخص نشده است.
در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم های ترسناک 2022 را می توانید از طریق فیلیمو، نماوا و سایر سایر سامانه های اشتراک فیلم و سریال انجام دهید. همچنین می توانید تخفیف سینما و ... را از تخفیف هات به صورت رایگان دریافت نمایید. علاوه بر کد تخفیف های ویژه تماشای فیلم ، کد تخفیف های دیگر برای سایر خدمات را نیز می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید.
درباره تلویزیون اینترنتی چه می دانید؟

تلویزیون اینترنتی: 11 تلوزیون اینترنتی برتر [رایگان - تخفیف دار - پولی]تخفیفهات

 تلویزیون اینترنتی: 11 تلوزیون اینترنتی برتر [رایگان - تخفیف دار - پولی]

امروزه بسیاری از افراد به دلیل دغدغه های کاری فرصت تماشای تلویزیون در منزل را ندارند. از طرفی بالا رفتن قیمت وسایل و تجهیزات الکترونیکی مردم را برای استفاده از تلویزیون اینترنتی و در بعضی مواقع دیدن تلویزیون بدون مصرف اینترنت ترغیب کرده است. امروزه تلویزیون های اینترنتی زیادی راه اندازی شده است که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی دارند. بسیاری از مردم در تلاشند که بتوانند بهترین تلویزیون آنلاین را مطابق با سلایق خود پیدا کنند. 
به دنبال کد تخفیف نماوا رایگان هستید؟؟؟
خرید اشتراک فیلم از بهترین سایت های انلاین!!!
اگر به دنبال کد تخفیف مقداد آی تی ، فیلیمو و سایر تلوزیون های اینترنتی، کد تخفیف های متنوع هستید ما به شما تخفیف هات را پیشنهاد می کنیم.

سریال سیاوش، از بهترین سریال های ایرانی جدید 1400-تخفیفهات

 سریال سیاوش، از بهترین سریال های ایرانی جدید 1400:

این سریال یک سریال قوی است که مشکلات اجتماعی و معضلات جامعه، تفاوت های فرهنگی نسل امروزی با نسل قدیم و… را به تصویر می کشد. 
 
داستان: داستان سریال درباره قهرمانی ورزشی است که نامزد او از بیماری رنج می برد. خط داستانی سریال ساده است اما با بازی خوب و قوی بازیگران این سریال، به خوبی می تواند عمق درد و ناراحتی را به مخاطبان آن منتقل کند.

خرید اشتراک فیلم با تخفیف هات

به دنبال 10 فیلم برتر تاریخی جهان هستید؟

بهترین کد تخفیف ایران تیک در سایت تخفیف هات

راهکارهای مناسب از درج آگهی فروش دامنه تا کسب درآمد-تخفیفهات

 راهکارهای مناسب از درج آگهی فروش دامنه تا کسب درآمد:

برای اینکه بتوانید فروش دامنه ها را با موفقیت به انجام برسانید می توانید راهکار های زیر را مد نظر داشته باشید:
 
 پس از درج آگهی فروش دامنه در امر فروش عجله نکنید. شاید برای فروش هر یک از دامنه ها لازم باشد مدت زمان زیادی را منتظر بمانید.
 قیمت دامنه ها را در تمامی آگهی فروش دامنه ای که درج می کنید یکسان در نظر بگیرید.
 قیمت دامین ها را می توانید با توجه به دامین های مشابه تعیین کنید.
 می توانید برای فروش سریع تر دامنه ها از تمامی روش های فروش استفاده نمایید.
 یاد بگیرید که به خوبی برای فروش دامنه ها مذاکره نمایید.
بهترین کد تخفیف نماوا در تخفیف هات 
برای کسب اطلاعات در خصوص جدیدترین سریال های ایرانی، کد تخفیف ایران تیک و ... کافیست سری به سایت ارائه دهنده کد تخفیف های رایگان یعنی تخفیف هات بزنید. 

ورود به فضای آکادمیک بهترین دانشگاه های دنیا Coursera

 ورود به فضای آکادمیک بهترین دانشگاه های دنیا Coursera

این مجموعه یکی از بزرگترین پلتفرم های آموزش آنلاین در دنیاست که توسط اساتید دانشگاه استنفور تاسیس شده است. بهترین دانشگاه های امریکا و دیگر کشور های دنیا هر ساله صد ها آموزش در گرایش های مختلف در این سایت بارگزاری می کنند و تجربه های اساتید حرفه ای و کارآزموده خود را برای تمامی جهانیان چه با دریافت هزینه ی دوره ها و یا به احتساب دوره های رایگان، به اشتراک میگذارند. این سایت آموزش انلاین، دوره ها را به صورت وبینار و یا زنده و یا به صورت ضبط شده برای دانش پژوهان خود تدارک دیده است. اگر می خواهید حرفه ای بیاموزید و بازار کار را در انواع رشته از هم رده های خود بیشتر در دست داشته باشید این پلتفرم آموزش مجازی انتخاب منحصر به فردی در این زمینه است.
 
بهترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس در تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع از این سایت مانند کد تخفیف دیجی کالا یا کسب اطلاعات در خصوص نازنین دانشور کارآفرین کافیست وارد این سایت ارائه دهنده کد تخفیف های رایگان و تست شده شوید.

خرید لوازم خانگی شانی کالا تا 12% ویژه کالاهای شگفت انگیز

 با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات تا 12% تخفیف لوازم خانگی را از وبسایت شانی کالا دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

تخفیف هات بهترین سایت ارائه دهنده کد تخفیف های رایگان

 

برای دریافت کد تخفیف های متنوع مانند کد تخفیف دیجی سا یا نحوه خرید از باسلام و ... تنها کافیست سری به سایت تخفیف هات بزنید.

طرز تهیه شله مشهدی در زمانی کم

  طرز تهیه شله مشهدی می تواند کمی سلیقه ای باشد. این یعنی ممکن است برخی از حبوبات کم یا زیاد و یا حتی حذف شوند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می توانید این آش را در یکی از رستوران های سنتی و شناخته شده این شهر سفارش دهید. شله مشهدی اصیل را می توانید در اطراف حرم امام رضا آن هم بیشتر در زمان محرم و رمضان تهیه کنید. اما اگر هوس کرده اید که این آش را در خانه بپزید، می توانید از دستورالعمل ارائه شده در مطلب کمک بگیرید.

به دنبال کد تخفیف اسنپ مارکت هستید؟
برای دریافت بهترین کد تخفیف ها در حوزه سفارش انلاین غذا و بهترین سایت تخفیف و ... کافیست سری به takhfifhot بزنید.

خرید اینترنتی لباس از فروشگاه جذاب خوب

 هنگام خرید از فروشگاه های معتبر به ویژه مدیسه به هیچ وجه چنین اتفاقاتی برای شما رقم نخواهد خورد. مدیسه نه تنها تضمین ارائه بهترین کالا ها را برای مشتریان به ارمغان آورده بلکه تضمین می دهد در صورتی که لباس های دریافتی هر گونه مشکلی داشتند و یا سایز آن ها با شما متفاوت بود، به راحتی می توانید کالا را مرجوع کنید تا محصولی مناسب تر دریافت نمایید.

بهترین تخفیف ها را در تخفیف هات پیدا کنید.

برای دریافت کد تخفیف های متنوع مانند کد تخفیف تیمچه یا تیمچه دیجی کالا و ... کافیست وارد این سایت ارائه دهنده کد تخفیف یعنی تخفیف هات شوید.

تکمیل سفارش اسنپ اکسپرس با کمک تخفیف هات

 تکمیل سفارش اسنپ اکسپرس

ثبت سفارش را کلیک کنید تا به صفحه جدید و مراحل تکمیل خرید نزدیک شوید. در این مرحله باید سفارش ها و آدرستان را بازبینی کنید. روش پرداخت را هم میتوانید در اینجا مشخص کنید. اگر مشکلی وجود نداشت و پرداختتان آنلاین بود، بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید.
بعد از کلیک کردن به درگاه پرداخت اینترنتی آسان پرداخت منتقل میشوید. در اینجا باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و در نهایت بر روی پرداخت کلیک کنید. اگر مشکلی در اطلاعات وارد شده و کارت بانکی شما وجود نداشته باشد، پیام پرداخت موفقیت آمیز را دریافت خواهید کرد و سفارشتان تکمیل شده است.
به دنبال کد تخفیف برای خود هستید؟
ما در تخفیف هات بدون هک کد تخفیف دیجی کالا به شما کد های مختلفی مانند کد تخفیف باسلام به صورت رایگان می دهیم.

درباره اشتباه در انحصاری کردن بازار

  اشتباه در انحصاری کردن بازار

طی سالهای گذشته به علت پیشرفت و به روز رسانی محصولات داخلی عرصه برای بازار محصولات خارجی در حال تنگ شدن بود ولی اتحادیه لوازم خانگی در راستای افزایش اشتغالزایی مجوز بیشتری برای تولید لوازم خانگی در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار دارد. در نگاه اول این اقدام درست و پسندیده است ولی در حقیقت این کار باعث شد که بسیاری از محصولات داخلی با کیفیت پایین، مبلغ پایین قیمت یخچال ساید و بدون اخذ استانداردهای لازم وارد بازار شوند و نه تنها برای برندهای خارجی بلکه برای برندهای ایرانی با کیفیت نیز عرصه را تنگ کنند و اعتماد مصرف کننده را نسبت به کیفیت کالای ایرانی خدشه دار نمایند.

 

به دنبال بهترین کد تخفیف ها هستید؟
ایا جمعه سیاه با تخفیف هات در راه است؟
وجود کد تخفیف های متنوع در سایت takhfifhot

رزرو هتل در مشهد با هزینه کم

 تخفیف هات با ارائه کد تخفیف رزرو هتل آپارتمان مشهد با کد تخفیف علی بابا به شما در رزرو هتل مشهد و دیگر مراکز توریستی با کیفیت و خدمات متناسب و البته تایید شده کمک می کند. کافی است از طریق خرید تخفیف های تخفیف هات سراغ وب سایت های ارجاع شده برای رزرو هتل آپارتمان مشهد بروید تا لذت رزرو هتل با کیفیت مطلوب و هزینه پایین را بچشید.

به دنبال کد تخفیف های جذابی مانند کد تخفیف اسنپ مارکت هستید؟

 

کافیست سری به سایت تخفیف هات بزنید تا با کد تخفیف های جذابی مانند کد تخفیف درمان کالا، باسلام دیجی کالا و ... رو به رو شوید.

آموزش خرید از دیجی کالا جت

 آموزش خرید از دیجی کالا جت

امکان دیگری که در این سامانه وجود دارد، این است که شما می توانید از میان فروشگاه های اطرافتان، هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و از آن خرید کنید.
 
خرید از دیجی کالا جت بسیار آسان است. این خرید شما را دچار سردرگمی نمی کند. چرا که به شما این امکان را می دهد تا همه اطلاعات کالا را مشاهده کرده و بعد تصمیم به خرید بگیرید. برای مشاهده عکس و نام و اطلاعات کالا، بر روی عکس محصول در نتایج کلیک کنید.
 
بهترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس در تخفیف هات
شما در سایت تخفیف هات که یک سایت ارائه دهنده کد تخفیف است می توانید در حوزه های مختلف کد تخفیف دریافت کنید مانند کد تخفیف باسلام یا تخفیف اسنپ مارکت

صفر تا صد درباره راهنمای سفارش از اسنپ فود

 صفر تا صد درباره راهنمای سفارش از اسنپ فود

وقتی از سرکار یا دانشگاه به خانه می رسیم درست کردن غذا با آن همه خستگی کاری بسیار دشوار می باشد به خصوص اگر خانم و متاهل هم باشیم که دیگر بدتر می شود. امروزه با سایت های اینترنتی بسیاری که در حوزه سفارش غذا و سوپرمارکت آنلاین فعالیت می کنند کار ما راحت شده است. یکی از این سایت های اینترنتی اسنپ فود می باشد. اسنپ فود اولین و بزرگ ترین سامانه سفارش آنلاین غذا و سوپرمارکت می باشد که فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرده است. در اسنپ فود علاوه بر سفارش دادن غذا می توانید کیک و شیرینی و حتی خرید از سوپرمارکت های نزدیکتان را به صورت آنلاین انجام دهید. شما با سفارش غذا آنلاین از اسنپ فود به طیف وسیعی از رستوران ها و کافه ها از بهترین برند ها می توانید دسترسی داشته باشید.
 
به دنبال کدتخفیف رایگان و تست شده هستید؟
برای دریافت کد تخفیف های مختلف در حوزه های دیگر مانند کد تخفیف اسنپ یا کد تخفیف افق کوروش تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا
همه ما می دانیم که خرید کردن حس خوبی به آدم می دهد اما برای خیلی از افراد شاغل یا دانشجو که وقت سر خاراندن هم ندارند به یک چالش تبدیل شده است. تازه در بیشتر اوقات باید به دنبال اقلام سوپرمارکتی خود ساعت ها بگردیم و در اخر محصول خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد. سایت اکالا با پشتیبانی و بهره گیری از بهترین فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای کشور توانسته است بستر مناسبی برای خرید های سوپر مارکتی فراهم آورد و با خرید از اکالا از کیفیت اقلام موجود در این فروشگاه نگرانی نداشته باشیم. سایت اینترنتی اکالا در بیشتر شهر های ایران شعبه دارد تا در هر نقطه از کشور که هستید به اکالا دسترسی داشته باشید. 
 
بهترین تخفیف ها را در تخفیف هات پیدا کنید.
برای دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت یا کد تخفیف ایسام تنها کافیست وارد سایت ارائه دهنده کد های تخفیفی رایگان یعنی تخفیف هات شوید.

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر

 صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر

امروزه همه ما به دنبال اسایش و راحتی هستیم که این اسایش و راحتی به کمک اینترنت برای ما به وجود آمده است. در دنیای مدرن امروز حتی به وسیله اینترنت می توانیم وقت دکتر یا مشاوره روان شناسی و پزشکی بگیریم و چی از این بهتر؟ تا قبل از ایجاد سایت و اپلیکیشن اسنپ دکتر مجبور بودیم مسافت زیادی برای رفتن به مطب دکتر طی کنیم تازه احتمال اینکه دکتر انتخابی مورد اطمینان و با تجربه نباشد هم وجود داشت اما با اسنپ دکتر این مشکل حل شده است. وب سایت اسنپ دکتر و اپلیکیشن آن با بهره گیری از پزشکان متخصص و کاملا حرفه ای سعی در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به بیماران کشور عزیزمان را داشته است. حتی اسنپ دکتر برای کاهش هزینه های بیماران خود اقدام به ارائه کد تخفیف کرده که کافیست نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر را بلد باشید تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.
 
به روز ترین و جذاب ترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های بیشتر مانند کد تخفیف داروکده یا کد تخفیف فیتامین کافیست وارد سایت همواره تخفیفه تخفیف هات شوید.

کوپن و کد تخفیف طاقچه بی نهایت تا 30% برای عضویت

 از طریق سایت تخفیف هات و بدون وارد کردن کد تخفیف از 30% تخفیف ویژه عضویت در طاقچه بینهایت وبسایت طاقچه بدون محدودیت سفارش اول و بدون سقف ریالی بهره مند می شوید.اگر نیازمند استفاده از این تخفیف هستید میبایست کدتخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

کد تخفیفfall30

برای دریافت کد تخفیف های متنوع دیگر مانند کد تخفیف دیجی کالا تنها کافیست وارد سایت تخفیفی تخفیف هات شوید.

منبع

با اپلیکشن مدیریت هزینه ها، هزینه های سفر را مدیریت کنید

 با اپلیکشن مدیریت هزینه ها، هزینه های سفر را مدیریت کنید:

یکی از مهمترین کارهایی که پیش از سفر که باید انجام شود، تعیین بودجه جداگانه و در عین حال مدیریت هزینه‌های سفر در یک بازه زمانیاست. برای مثال در زمان برنامه ریزی و تعیین بودجه، باید مواردی نظیر اقامت، خدمات تور و حمل و نقل را در نظر بگیرید. چنانچه جز آن دسته افرادی هستید که اهل گردش و سفر هستند، تا آن جایی که امکان دارد، زمان های را برای مسافرت رفتن انتخاب کنید که در زمانهای شلوغی نباشد. به دلیل اینکه بعد از این زمان ها می توانید سفر و استفاده از خدمات را با هزینه های خیلی کمتری اجرا کنید. در طول سفر هم، با استفاده از اپلیکشن مدیریت هزینه ها می توانید همه هزینه ها و خرید هایتان را ثبت کنید تا اینکه با بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید هماهنگ باشید و بیش از آن خرج نکنید.
تعیین هدف بودجه با نصب نرم افزار مالی:
بودجه ای که در نظر می گیرید فقط برای مدیریت هزینه ها و مخارجتان نیست بلکه باید در جهت پس انداز کردن برای اهدافی همچون خرید خانه، ماشین و... بودجه ای را کنار بگذارید. برای بهتر انجام شدن هدفتان می توانید یک نرم افزار مالی شخصی روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان نصب کنید. این روش می تواند برای وارد کردن اصولی و صحیح کلیه مخارج و پس انداز هایتان نیز مناسب باشد. در غیر اینصورت، یعنی با ننوشتن و یا ثبت نکردن هزینه هایتان، جزئیات مخارج و خرید کردن ها از دستتان خارج می شود و هر ماه بیشتر از آنچه که در می آورید خرج خواهید کرد. 
بهترین کد تخفیف های رایگان در تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در حوزه های مختلف مانند کد تخفیف اسنپ فود تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.

باهوک، خرید کتاب آنلاین و نوشت افزار

 باهوک، خرید کتاب آنلاین و نوشت افزار:

باهوک یکی از فروشگاه های اینترنتی کتاب بزرگسال، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی و کودک و نوجوان می باشد. شما می توانید از وب سایت باهوک کتاب های کمک درسی، مهندسی، حقوق، داستان، آموزشی، آشپزی، زبان، روانشناسی، کسب و کار و ... را تهیه کنید. خرید کتاب با ارسال رایگان برای خرید های بالای 150 هزار تومان از باهوک امکان پذیر می باشد. 
فروشگاه اینترنتی کتاب آروین:
فروشگاه اینترنتی کتاب آروین از دیگر فروشگاه های آنلاین کتاب های چاپی است. شما از این وب سایت امکان خرید کتاب های دانشگاهی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، رمان و داستان و ... را خواهید داشت. اگر شما کتابی را لازم دارید و در فروشگاه اینترنتی کتاب آروین موجود نیست، می توانید سفارش کتاب را از طریق سایت آروین انجام دهید. همچنین اگر برای رسیدن کتاب به دستتان عجله دارید می توانید از خدمات ویژه ی آروین استفاده کنید تا سفارش شما زودتر به دستتان برسد.
وجود کدتخفیف های رایگان در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف دیجی کالا جت تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.
 

ابزارهای آنلاین برای انتخاب نام دامنه کدام است؟

 ابزارهای آنلاین برای انتخاب نام دامنه کدام است؟

در این قسمت قصد داریم یک لیست از ابزارهای آنلاینی که توسط آن ها بتوانید بهترین نام دامنه را برای سایت خود انتخاب کنید را معرفی کنیم. برخی از این ابزارهای آنلاین شامل موارد زیر است:
 
• who.is
 
• domainr.com
 
• leandomainsearch.com
 
• namelix.com
 
 
جذاب ترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف بیمیتو تنها کافیست وارد سایت تخفیفی تخفیف هات شوید.

 

در یک رژیم لاغری خوب هیچ موقع احساس گرسنگی نخواهید داشت

 ۴- در یک رژیم لاغری خوب هیچ موقع احساس گرسنگی نخواهید داشت

بعضی از رژیم‌ها به شدت کم کالری و یا محدود هستند. اگر این رژیم‌ها را امتحان کنید متوجه می‌شوید که دائما احساس گرسنگی دارید. همین احساس گرسنگی دائمی باعث می‌شود از برنامه غذایی خود خسته شوید و رژیم را نیمه‌کاره رها کنید. بهترین برنامه غذایی برنامه‌ای است که میزان کالری مناسب هر فرد را در نظر بگیرد و تنوع غذایی بالایی داشته باشد.
 
 جذاب ترین تخفیف ها در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا تنها کافیست وارد این سایت همواره تخفیف شوید.
 

کد های دستوری طرح های مناسبتی و تشویقی ایرانسل

  کد های دستوری طرح های مناسبتی و تشویقی ایرانسل

یکی از لدت بخش ترین و هیجان انگیز ترین بخش های اپراتور تلفن همراه ایرانسل ارائه طرح های مناسبتی و تشویقی می باشد. شما با استفاده از این طرح ها می توانید بسته های مکالمه و اینترنتی فوق العاده ای دریافت کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم کدهای دستوری طرح های مناسبتی و تشویقی ایرانسل را برایتان مطرح کنیم. کد های دستوری طرح های مناسبتی و تشویقی ایرانسل عبارت هستند از : 
با شماره گیری *4444*1# می توانید بسته های ویژه مکالمه ای دریافت کنید.
با شماره گیری *4444*2# می توانید بسته های ویژه اینترنتی دریافت کنید.
با شماره گیری *4444*2*1# می توانید بسته های یک ساعته هوشمند دریافت کنید که متغییر هستند.
با شماره گیری *555*3*9# می توانید باقی مانده طرح تعرفه تشویقی خود را دریافت کنید. 

بهترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات

برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف گوشی شاپ و ... تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.

بهترین روش های لاغری

۱- لاغر شدن سریع؛ ورز‌ش‌های هوازی و قدرتی
ورز‌ش‌های هوازی و قدرتی یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن و تناسب اندام است. سعی کنید در برنامه روزانه‌تان زمانی را به ورزش کردن و تحرک اختصاص بدهید. نوع ورزشی که انتخاب می‌کنید چندان مهم نیست اما ورزش‌های هوازی و قدرتی مانند شنا و پیاده‌روی به چربی سوزی کمک بیشتری می‌کنند. به یاد داشته باشید زمانی ورزش در کاهش وزن شما موثر است که با برنامه غذایی همراه باشد.
۲- لاغر شدن سریع؛ قرص‌های لاغری
اکثر افرادی که اضافه وزن دارند با تبلیغات وسوسه‌انگیز قرص‌های لاغری ترغیب به استفاده از این قرص‌ها شده‌اند. باید بگوییم قرص‌های لاغری معجزه نمی‌کنند. شاید بتوانید در طولانی مدت با این قرص‌ها وزن کم کنید، اما مصرف قرص‌های لاغری عوارض جانبی زیاد و خطرناکی را به دنبال دارند. قبل از استفاده از قرص‌های لاغری، نظر کسانی که قبلا از این قرص‌ها استفاده کرده‌اند را بپرسید.
بهترین کد تخفیف ها را از تخفیف هات دریافت کنید.
برای دریافت کد تخفیف اسنپ شاپ یا کد تخفیف اسنپ مارکت تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی جذاب شوید.

با پلتفرم آموزش آنلاین تاپ لرن، هوشمندانه دروه ها را انتخاب کنید

با پلتفرم آموزش آنلاین تاپ لرن، هوشمندانه دروه ها را انتخاب کنید

وبسایت سون لرن یکی از معتبرترین سایت های آموزش آنلاین فارسی است که در سال 96 طرح ریزی شده است. شما می توانید با تماشای ویدیو های دوره¬های مختلف کمترین زمان را در این سایت برای علم آموزی صرف کنید. پشتیبانی علمی اساتید در این سایت یکی از ویژگی های مورد توجه علاقمندان به آموزش مجازی است. کیفیت مثال زدنی آموزش ها را در تاپ لرن تجربه کنید.

در سایت تخفیف هایت یک سایت ارائه دهنده کد تخفیف رایگان و معتبر 

برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا و ... تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع

معرفی چند فیلم تاریخی پر محتوا به عنوان، بهترین اثار تاریخی ایران

 معرفی چند فیلم تاریخی پر محتوا به عنوان، بهترین اثار تاریخی ایران

1. دلشدگان 1370
 
2. کمال الملک 1363
 
3. اخراجی ها 1 1385
 
4. ایستاده در غبار 1394
 
5. ماجرای نیم روز 1395
 
6. رد خون 1398
 
7. ستارخان 1351
 
8. محمد رسوال الله (ص) 1394
 
9. مردان آنجلس 1376
 
10. مرگ یزدگرد 1360
 
11. یتیم خانه ایران 1395
 
12. پرواز در شب 1365
 
13. سرزمین خورشید 1375
 
14. شیار 143 1393
 
15. تنگه ابوقریب 1397
 
اکثر قریب به اتفاق این موارد بر اساس واقیعت های تاریخی معاصر کشورمان ساخته شده اند و به عنوان بهترین فیلم های تاریخی ایران در زمینه هایی چون، تاریخ اسلام، تاریخ پادشاهی ایران، تاریخ مشروطه، دفاع مقدس، جریان های حاشیه انقلاب، وقایع هنری و... ساخته شده اند. بعضی از این آثار در عرصه بین المللی به عنوان بهترین فیلم تاریخی معاصر ایران با توجه به فاکتور هایی چون، طراحی صحنه، نقش آفرینی هنرپیشگان، بهترین کارگردانی، بهترین نمایش نامه اقتباسی و موارد دیگر شناخته می شوند. 
جذاب ترین کد تخفیف ها در تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف نماوا یا ... تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

معرفی انواع سرور مجازی، بهترین سرور مجازی بسته به نوع خدمات

 معرفی انواع سرور مجازی، بهترین سرور مجازی بسته به نوع خدمات

بستگی به فرمت خدماتی که از سرور مجازی مورد انتظار است، سرور های مجازی معمولا با المان های مجازی سازی، سیستم عامل موجود و تنکنولوژی بهروری، تقسیم می شوند. انواع مختلف ابزار های مجازی سازی عبارتند از، Virtuozzo، OpenVZ، VMware، Xen، KVM و تعدادی از عناصر مجازی سازی دیگر. هر یک از این مسیر مجازی سازی ها خاصیت ها و امکانات مخصوصی را برای تشکیل بهترین vps مورد نظرتان در اخیتار شما قرار می دهند که می توانید در این زمینه قدرت انخاب خوبی را تجریه کنید. میزان اختصاص حافظه، امنیت مشروطی که قابل تنظیم است، حجم پردازشی و به اشتراک گذاشتن سخت افزار از مهره های قابل جابه جایی در میدان مجازی سازی برای ایجاد انعطاف هر چه تمام تر برای کسب بهترین کیفیت و پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه است.
برای دریافت کد تخفیف های فوق العاده مانند کد تخفیف ایران هاست کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

آیا هاست برای سایت موزیک تنها کافی است؟ وبگاه هاست موزیک چگونه است؟

 آیا هاست برای سایت موزیک تنها کافی است؟ وبگاه هاست موزیک چگونه است؟

گاهی با خرید هاست موزیک مناسب باز هم در ارائه خدمات به کاربر بازدید کننده دچار مشکل خواهید بود. طراحی غیر بهینه و سطحی گاه کیفیت بهترین هاست موزیک را هم زیر سوال می¬برد. رضایت افراد با استفاده  حتی یکبار از بستر دانلود موزیک، حتی اگر از بهترین هاست موزیک هم استفاده کرده باشید اما اگر فضای شکیل و جذابی در دیدگان و بستری راحت و قابل دسترس برای دانلود جهت پیشبرد هدف کاربر طراحی نکرده باشید، به مرور زمان کاهش خواهد یافت و موجب شکست در رونق وب سایت خواهد شد. هاست موزیک که به عنوان هاست دانلود شناخته می شود در هر دو نوع میزبانی ویندوز و لینوکس قابل پیاده سازی است. برای کاربر سایت هیچ فرقی نخواهد کرد که هاست سایت موزیک بر کدام بستر در حال خدمات دهی است. برد با هاست موزیک ای خواهد بود که خدمات یاد شده را به بهترین نحو در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد. 
برای دریافت کد تخفیف های جذاب مانند کد تخفیف علی بابا یا کد تخفیف جاجیگا تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

 

 
 

سریال نمایش خانگی میدان سرخ + داستان سریال + معرفی بازیگران

داستان سریال نمایش خانگی میدان سرخ + معرفی بازیگران

میدان سرخ سریال نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی می باشد و محصول سال 1400 است. در این مجموعه جذاب ارشا اقدسی نیز به عنوان بدلکار و طراح صحنه های اکشن حضور دارد. میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان همان طور که اشاره شد جواد نوروز بیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. 
  خلاصه سریال میدان سرخ
این سریال در سال 1399 شروع به ساخته شدن شده و ژانر اکشن و بسیار هیجان انگیزی دارد. تا کنون قسمتی از این سریال جذاب و هیجانی به پخش نرسیده و اطلاعاتی از خلاصه داستان آن به صورت جامع وجود ندارد. 
بازیگران سریال میدان سرخ به همراه شخصیت
  • حمید فرخ ‌نژاد / پاپ
  • امیرحسین آرمان / ساعد
  • آرمین رحیمیان / ابی
  • بهدخت ولیان/  افرا
  • کاظم سیاحی/  گارو
  • امید روحانی/  دکتر فیض
  • مسعود کرامتی/  کاویان
  • مهتاب کرامتی / اعلا
  • علی مصفا / تورج مبینی
  • بهرام افشاری / پیام مکین
  • مهدی حسینی‌ نیا / منصور
  • رضا یزدانی / گروچف
  • ستاره اسکندری/  ثریا
  • نادر مشایخی / سیف
  • معین محمود زاده/  هادی
  • پویان پوینده/  افشار
  • بهار هدایت/  ‌پناه طلا
  • سارا پوردلجو / نیلوفر
  • شیوا بوعلی / طلوع
  • زهرا سزاوار / سروین

برای دریافت کدتخفیف هایی مانند کد تخفیف ایران سرور یا کد تخفیف ایران هاست و ... تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد